Ging er een salesman in mij verloren?

29-03-2024 | 14:08

Het is hard werken, zo'n marathon voor het goede doel. En dan heb ik het niet over het hardlopen zelf, dat komt later. Nee, het geld ophalen voor het Beatrix Kinderziekenhuis, daar gaat veel tijd in zitten.

En, ik moet toegeven, dat is vooral erg leuk! Leuk, omdat het zoveel enthousiaste reacties oplevert. Leuk, omdat het contacten oplevert met mensen die ik al een poosje niet gesproken had. En leuk, omdat het lukt.

Naast de vele spontane donaties merk ik dat het goed werkt om acties te organiseren. Wie wil er nou niet goede wijn voor een goede prijs drinken, terwijl er ook nog een flink deel daarvan naar het goede doel gaat? Wie wil er nou niet meedoen aan een leuke pubquiz? En de kinderen staan te springen om straks in mei met hun school een sponsorloop te doen. 

En ik moet zeggen; het gaat allemaal van een leien dakje. Een collega die én wijn afneemt én aan de pubquiz meedoet, vond dat er een salesman in mij verloren ging. Dat valt wel mee, denk ik :). Mensen zijn vooral erg lief en welwillend en dragen graag bij aan het Beatrix Kinderziekenhuis. Daarvoor ook via deze weg: ontzettend bedankt!

Shoot-out naar mijn bedrijfssponsoren
Hetzelfde geldt voor de bedrijven die mij gaan sponsoren en straks met hun logo op mijn shirts staan. Geweldig! Een speciaal woord van dank voor hun fantastische steun gaat uit naar:

- Folkert Botma, van de louter van gezonde grond leverende boerderij Botmas;
- Marc Tolsma, de beste reisorganisator die maar kunt wensen met Travel4Reasons;
- Jacco Teeuw, voor al uw feesten en partijen bel je Foodfellas Catering;
- Gijs Nilessen, als je even niet meer weet wat je moet zeggen klop je bij 360Talk aan;
- David Schalkwijk van Adrenna, advocaat met de wil om te winnen (hopelijk ben ik sneller dan hij op de 42.195 km!)
- Chris van der Voorn, klantportalen, websites en digital marketing regel je bij TRES;
- Lusanne Tehupuring, druk bezig de wereld te veroveren met anatomieapp Enatom;
- Stefan Vogelzang, meer brillen en minder pillen in de zorg met VRelax;
- Martijn Weijtboer en Minke Koomen, dankzij LexisNexis weet ik ieder moment van de dag hoe het UMCG scoort in de media;
- En last but not least, Klaas Lamers van Smart.pr, onmisbaar voor iedere woordvoerder die gericht media en journalisten wil benaderen.