Loop 4 november de Plantsoenloop voor Beatrix Kinderziekenhuis

Afgesloten Je kunt niet meer doneren of in actie komen

In samenwerking met de Plantsoenloop is het mogelijk om via de Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis je in te schrijven voor de oudste en gezelligste loop van Groningen! Met afstanden voor jong en oud staan jaarlijks 3.000 deelnemers aan de start.

Er kan ingeschreven worden voor

4 km Plantsoenloop - start 14.15 uur
8 km Plantsoenloop - start 15.00 uur

Speciaal voor medewerkers van het UMCG en Beatrix Kinderziekenhuis UMCG

Door je in te schrijven via Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis betaal je slechts € 13,50 aan inschrijfgeld met als voorwaarde dat je € 20,- ophaalt aan donaties voor Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis. Daarnaast ontvang je een uniek "Ik sport voor het zieke kind" armbandje.
Zet je beste beentje voor en schrijf je in voor 25 oktober!

Hiervoor ontvang je

- een eigen actiepagina zodat je op een gemakkelijke manier donatie op kunt halen
- een startnummer met voornaam
- een unieke medaille
- finishcertificaat na afloop online te bekijken
- verzorging onderweg en na de finish
- uniek armbandje Ik sport voor het ziek kind
- tips voor fondsenwerving

Met de Plantsoenloop halen we geld op voor projecten ten behoeve van stress, pijn, en angstreductie voor kinderen.

Een bezoek aan of opname in een ziekenhuis is vaak spannend voor kinderen en het liefst zouden we willen dat pijn, angst en stress niet voorkomen in ons kinderziekenhuis. Toch is de werkelijkheid helaas anders ondanks de enorme inzet van alle zorgprofessionals in ons kinderziekenhuis die er alles aan doen om ervoor te zorgen dat pijn, angst en stress minder vaak voorkomen bij patiënten. En ook bij ouders, broertjes en zusjes.

Zorg voor afleiding en aandacht voor stress-, pijn- en angstvermindering is daarom essentieel.

Daar ren jij toch ook voor!

29-10-2023 | 20:19 Aan: Ik kom in actie voor het Beatrix Kinderziekenhuis!
20-10-2023 | 01:44 Aan: Ik kom in actie voor het Beatrix Kinderziekenhuis! Dichtbij
16-10-2023 | 12:57 Aan: Dreamteam Wat super dat jullie dit doen! Heel veel succes!
05-10-2023 | 11:26 Aan: Dreamteam
04-10-2023 | 18:31 Aan: Ik kom in actie voor het Beatrix Kinderziekenhuis! Lieve Imelsa Opa en Oma zijn trots op jou dat jij je inzet voor een belangrijke doelgroep We hopen dat er veel gedoneerd wordt en dat deze kinderen een toekomst mogen hebben