Amstel Gold Race voor Special Care

03-04-2018 | 08:53

www.facebook.com/sjvoorspecialcare
www.steunbeatrixkinderziekenhuis.nl/actie/sierd-jan-de-leeuw

Het aftellen is nu echt begonnen, over 10 nachten reizen we af naar Valkenburg en over 11 nachten staan de 150 km en 12 beklimmingen op het programma. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Eindelijk begint het weer nu ook mee te zitten, de temperatuur gaat omhoog en omdat het 's avonds langer licht is kan ik ook eindelijk trainingskilometers maken in de avond! Zo kan ik toch de awuadcuten rondom Leeuwarden nog even onveilig maken.

Het zou geweldig zijn als jullie nog een mogelijkheid zien om voor volgende week een *kleine* donatie te doen. Hoe meer we op kunnen halen voor de speelkamer voor de *zieke* kinderen, hoe leuker we het verblijf kunnen maken voor ze!
Doneren kan nog steeds via de volgende link:
www.steunbeatrixkinderziekenhuis.nl/actie/sierd-jan-de-leeuw

Wilt uals bedrijf doneren of iets voor mij betekenen, net als Halfords Leeuwarden en Decathlon Leeuwarden, dan ben ik u zeer erkentelijk. Neemt u dan contact met mij op via telefoonnummer 06-52666719

Ontzettend bedankt voor alle steun tot nu toe en straks op 14 april!

Sierd-Jan De Leeuw