Stappenplan voor In Beweging voor Beatrix

Wat ontzettend leuk dat je mee wilt doen aan In beweging voor Beatrix, van 28 juni t/m 4 juli.

Je kunt je op verschillende manieren inschrijven; individueel, als team(lid) of als bedrijf. Hieronder worden ze stapsgewijs uitgelegd.

ALGEMEEN

Elke deelnemer (als individu of als teamlid) betaalt het inschrijfgeld direct bij inschrijving op de website. Naast het inschrijfgeld vragen we je om minimaal € 50 aan donatiegeld bij elkaar te brengen.

Het inschrijfgeld, zowel voor een individuele deelnemer als deelnemer in een team, is hetzelfde geldt per persoon.

Iedereen kan een team beginnen zowel families, vrienden als collega's. Je hoeft geen bedrijf of organisatie te zijn om een team te kunnen starten. Als team inschrijving is er geen minimum of maximum aantal deelnemers wat is toegestaan in een team. De teamcaptain maakt het team aan en desbetreffende deelnemers sluiten hier bij aan.

INSCHRIJVEN

Wil je individueel deelnemen?

2. Kies voor individueel
  3. Maak een account aan en accepteer onze algemene voorwaarden
  4. Je ziet hier de kosten van het inschrijfgeld
  5. Kies de gewenste afstand die je wilt gaan doen
  6. Vul je actiepagina gegevens in inclusief je motivatie en het streefbedrag dat je hoopt op te halen
  7. Vul je contactgegevens in
  8. Geef zelf het goede voorbeeld en doneer een knuffelvriendje
  9. Controleer je gegevens
  10. Laatste stap is het betalen van je deelname
  11. Je bent nu ingeschreven voor Beweeg voor Beatrix Kinderziekenhuis!

Wil je een eigen team aanmaken? Bijvoorbeeld als je deel wilt nemen als gezin/familie

2. Kies voor team
  3. Maak een account aan, dit is een persoonsnaam account, en accepteer onze algemene voorwaarden
  4. Je ziet hier de kosten van het inschrijfgeld
  5. Kies de gewenste afstand die je wilt gaan doen
  6. Vul jullie teamgegevens in inclusief het streefbedrag dat jullie hopen op te halen
  7. Vul jouw eigen persoonlijke actiepagina gegevens in
  8. Vul je contactgegevens in
  9. Geef zelf het goede voorbeeld en doneer een knuffelvriendje
  10. Controleer je gegevens en/of voeg nog iemand anders toe als deelnemer. Let op dat je dezelfde afstand kiest die de teamcaptain heeft gekozen!
  11.  Laatste stap is het betalen van je deelname
  12. Laatste stap is het betalen van je deelname
  13. Je bent nu ingeschreven voor Beweeg voor Beatrix Kinderziekenhuis en je hebt een eigen team aangemaakt!

Wil je je voegen bij een bestaand team?

2. Kies voor teamlid
  3. Zoek naar het team waar je je bij wil aansluiten
  4. Maak een account aan en accepteer onze algemene voorwaarden
  5. Je ziet hier de kosten van het inschrijfgeld
  6. Kies de gewenste afstand die je wilt gaan doen. Let op dat je dezelfde afstand kiest die de teamcaptain heeft gekozen!
  7. Vul je actiepagina gegevens in inclusief je motivatie en het streefbedrag dat je hoopt op te halen
  8. Vul je contactgegevens in
  9. Geef zelf het goede voorbeeld en doneer een knuffelvriendje
  10. Controleer je gegevens en/of voeg nog iemand anders toe als deelnemer
  11. Laatste stap is het betalen van je deelname
  12. Je bent nu ingeschreven voor Beweeg voor Beatrix Kinderziekenhuis en je bent aangesloten bij jullie eigen team!

Wil je een bedrijf aanmelden?

2. Kies voor Bedrijf
  3. Kies de gewenste afstand die je wilt gaan doen. Let op dat je dezelfde afstand kiest die de teamcaptain heeft gekozen!
  4. Kies het gewenste pakket.
  5. Maak een account aan
  6. Controleer de gegevens en accepteer de voorwaarden
  7. Vul je actiepagina gegevens in inclusief bedrijfslogo, de motivatie en het streefbedrag dat als bedrijf hoopt op te halen
  8. Controleer je gegevens
  9. Kies de gewenste betaalmethode
  10. Je bedrijf is nu ingeschreven voor Beweeg voor Beatrix Kinderziekenhuis en kunnen collega’s zich inschrijven voor jullie eigen bedrijventeam.
  11. Na de aanmelding ontvang je een mail met daarin een link waarmee collega’s zich direct in kunnen schrijven. Deze link deel je met de collega's die mee willen doen en dan kunnen ze direct een actiepagina aanmaken!