Omdat het zieke kind beter verdient

De stichting Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis is dé fondsenwervende stichting van het Beatrix Kinderziekenhuis en staat voor steun en betrokkenheid.
De stichting zet zich in om het verblijf van kinderen in het Beatrix Kinderziekenhuis zo aangenaam mogelijk te maken. Dit bereiken we door financiële ondersteuning te bieden aan welzijnsprojecten die de omgeving comfortabeler maken, stress verminderen tijdens behandelingen en innovatieve projecten.

Stel je voor: muzikale optredens aan het bed, een film kijken tijdens een MRI-behandeling of
in de magische KidsBios, huiselijke huiskamers voor ouders en interactief behang voor afleiding. Dit alles dankzij jouw steun!

Maar we gaan verder. We financieren ook toonaangevend wetenschappelijk onderzoek,
wat betekent dat zieke kinderen toegang hebben tot betere behandelingen en een hogere levenskwaliteit.

Help ons mee! Samen kunnen we een positieve impact hebben op het welzijn van de kinderen in het Beatrix Kinderziekenhuis. Jouw steun is van onschatbare waarde en kan het verschil maken in de levens van onze patiënten.

Doneer nu               Start een actie

Lees meer Lees minder
Jaarlijks worden er gemiddeld 4.500 kinderen geopereerd in het Beatrix Kinderziekenhuis. Zo’n operatie kan behoorlijk indrukwekkend zijn voor een kind. Het is dan ook fijn als die operatie achter de rug is en je naar de recovery (uitslaapkamer) gaat.   Op de recovery willen wij deze kanjers een knuffelvriendje aanbieden. Een vriendje die een positieve herinnering kan geven en de narigheid voor even kan laten vergeten. Help mee om ervoor te zorgen dat er, in elk geval voor het komende jaar, genoeg knuffelvriendjes zijn om aan elke kanjer uit te delen! - Wist je dat bedrijven Knuffelvriendjes al vanaf €175 kunnen doneren aan onze patiënten?Ja, ik wil als bedrijf Knuffelvriendjes geven aan kinderen -

Start zelf een actie of doe mee met je team, je collega’s, je klas, je kookclub of bijvoorbeeld je popkoor. Kijk hieronder voor inspirerende acties van anderen.

Start actie

Annerie & Menno

19-03-2024 | 07:59 Aan: Broer en zus wederom in actie voor Beatrix Kinderziekenhuis Heel veel succes en plezier op het ijs gewenst komend weekend. Zet hem op en geniet!